Per 1 augustus 2025 wordt Mathot officieel overgenomen door eMJe b.v. Vanaf dat moment neemt eMJe alle werkzaamheden met betrekking tot compressiezorg over. Dit betekent dat u voor alle vragen met betrekking tot uw compressiehulpmiddel en controles vanaf 1 augustus terecht kunt bij eMJe b.v., op dezelfde manier en locaties zoals u dat gewend bent bij Mathot.
De vertrouwde zorg, onder een nieuwe naam
De zorg die u van Mathot gewend bent, blijft bestaan. eMJe b.v. is al ruim 27 jaar actief als leverancier van medische hulpmiddelen, met specialisatie in therapeutische elastische kousen, klittenbandsystemen en mammacare. Dankzij deze jarenlange ervaring zijn wij goed voorbereid om de zorg van Mathot voort te zetten met dezelfde kwaliteit, persoonlijke aandacht en deskundigheid.
Wat betekent dit concreet voor u?
Voor u als cliënt verandert er zo min mogelijk. We zetten de dienstverlening voort met behoud van kwaliteit en gemak. U hoeft hiervoor zelf niets te regelen. Hieronder zetten we de belangrijkste punten voor u op een rij:
-
Uw bestaande afspraken en gegevens worden automatisch en veilig overgenomen.
-
U ontvangt dezelfde zorg, hulpmiddelen en service als u gewend bent.
- Ook de vertrouwde medewerker van Mathot blijft uw zorgverlener.
-
Alle spreekuren van Mathot worden voortgezet onder de naam eMJe b.v.
-
U blijft welkom op de locaties die u kent en vertrouwd.
Ontdek alle bezoeklocaties
Contact vóór en na 1 augustus
-
Tot 1 augustus kunt u zoals gebruikelijk telefonisch contact opnemen met Mathot voor vragen of afspraken.
-
Vanaf 1 augustus neemt eMJe b.v. de communicatie over. U kunt ons dan bereiken van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur t/m 13.00 uur op telefoonnummer 0180 -410 299 of per e-mail via info@emje.nl.
-
Binnenkort zullen alle spreekuren ook zichtbaar zijn op onze website.
Heeft u vragen over deze overgang of wilt u weten wat dit voor u betekent? Neem gerust contact met ons op. Wij staan klaar om u te helpen.
Afspraak maken op locatie